РУС БЕЛ ENG

Памятка для воспитателей

ПАМЯТКІ ДЛЯ ВЫХАВАЛЬНІКАЎ

Правілы паводзін і зносін выхавальніка ва УДА

Старацца:

* Мець у душы выдатны ідэал, высокую мару і імкнуцца да яе. Быць лепш, памятаючы, што ўдасканаленню няма мяжы.

* Расці прафесійна, быць у курсе апошніх дасягненняў педагагічнай навукі, не спыняцца на дасягнутым.

* Быць заўсёды ў раўнавазе, стрымліваючы адмоўныя эмоцыі.

* Выходзіць з канфліктных сітуацый з годнасцю і гумарам.

* Дараваць, спачуваць, суперажываць, быць велікадушным і паблажлівым.

* Жыць лёгка, проста і радасна. Бачыць ва ўсім станоўчае.

* Быць заўсёды добразычлівым. Дружалюбнасць – аснова вашага здароўя.

* Усюды навесці парадак і ўтульнасць, стварыць аазіс дабрыні, любові і прыгажосці – у душы, у сям'і, на працы. Прышчапляць гэта дзецям.

* Быць добрым і сумленным. Памятаеце, што дабро, зробленае вамі, заўсёды вернецца да вас шматкроць павялічаным.

Памятаць:

* "Цярпенне-дар Неба". Які валодае цярпеннем не прынізіцца да раздражнення.

* Заўсёды ёсць Той, Каму патрэбна ваша дапамога, каму цяжэй, чым вам.

• Вялікая місія жанчыны – несці ў свет любоў, прыгажосць і гармонію.

* Калектыў-гэта таксама сям'я. Ўмацоўвайце свет нашай сям'і добрымі думкамі, добрымі словамі, добрымі справамі.

* Вашы тлумачэнні павінны быць простымі і зразумелымі дзецям.

* Калі дзіця размаўляе з вамі, слухайце яго ўважліва.

* Не скупіцеся на хвалу.

• Не ствараць канфліктных сітуацый.

* Сачыце за знешнасцю і паводзінамі.

* Ваша стаўленне да працы, людзям, прадметах – узор для пераймання.

Выхоўваючы дзяцей, імкнецеся:

• Любіць дзіця такім, які ён ёсць.

* Паважаць у кожным дзіцяці асобу.

• Хваліць, заахвочваць, падбадзёрвалі, ствараючы станоўчую эмацыйную атмасферу.

* Заўважаць не недахопы дзіцяці, а дынаміку яго развіцця.

* Зрабіць бацькоў сваімі саюзнікамі ў справе выхавання.

* Размаўляць з дзіцем клапатлівым, бадзёрым тонам.

* Заахвочваць імкненне дзіцяці задаваць пытанні.

У дзіцячым садзе забараняецца:

* Крычаць і караць дзяцей.

* Выстаўляць правіны дзяцей на ўсеагульны агляд.

* Прыходзіць да дзяцей з дрэнным настроем.

* Абмяркоўваць з бацькамі паводзіны чужога дзіцяці.

* Пакідаць дзяцей адных.

* Зневажаць дзіця.